عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

...

از دیروز تا الان یه جوری شدم، دیروز توی گودر یه چیزایی خوندم در موردش ، صفحه ی فرفر رو هم باز کردم، ولی چیزی نفهمیدم، تا اینکه از رویا پرسیدم دقیقا قضیه چیه و ماجرا رو برام تعریف کرد، تازه فهمیدم چی شده و دوباره گودر و فرفر رو نگاه کردم! حس بدی به جامعه های مجازی پیدا کردم، بچه هایی که توی لیست دوستانم بودن، حتی توی ساب های گودر، مخفیانه دست به کارهایی زدن برای ... آدم دیگه نمیتونه به چشماش اعتماد کنه! کار کثیفیه! اینکه به کسی نزدیک بشی برای اینکه ازش اطلاعات بگیری برای... اعصابی از من خورد شد از دیروز! کاری به این طرف و اون طرفش ندارم، کلا متنفر شدم از این آدمایی که حاضرن به خاطر منافعشون به اسم دوستی وارد زندگیت شن!


پی نوشت: خدا همه رو به راه راست هدایت کنه

نظرات 3 + ارسال نظر
13 دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.sky.blogsky.com

esshg haminjast
esme khubi entekhab kardi

:)

سعید دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ http://thatdayevening.mihanblog.com

من بی‌گناهم، به خدا
واقعاً می‌خواستن ازت آمار بگیرن؟ حالا تو اطلاعات دادی یا نه؟

فرفر چیه بهار؟

موضوع اصن به من ربطی نداشت
منظورم توی فرندفید بود
یه سری آدم اومدن اونجا که فقط اطلاعات کاربرا رو جمع کنن

ندا سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ

وقتی بهت می گم چه خبر چرا می گی هیچی؟

قضیه به من مربوط نمیشد
کلی بود
ولی باعث ناراحتیم شد که اینجوری نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد