عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

انفعالات

به خاطر به سری فعل و انفعالات تصمیم بر این شد که قالبم رو عوض کنم
میدونم هدرش خوشگل نیست، به خاطر همین دنبال یه عکس در خور هستم تا عوضش کنم، فعلا یکی محض نمونه گذاشتم تا از اون بی نمکی در بیاد، الانم سرماخورده ام و حوصله دنبال عکس گشتن ندارم، فعلا تحمل کنید تا بعد

پی نوشت: عکس هایی که قولش رو دادم. 1 2 3

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ http://thatdayevening.mihanblog.com

سرما خوردی؟ مثه اینکه همه‌گیر شده

این عکسه چنگی به دل نزد، به اسم وبت هم نمیومد!

میگم می‌خوای بی‌خیال کشاورزی شی؟ محصولاتت خیلی درشتن

ایشالله زود خوب شی :)

آره ، توی خونه ی ما همه سرما خوردیم
به دل منم چنگ نمیزنه، باید یه چیز خوب پیدا کنم، احیانا نمیخوای چندتا عکس خوب برام بفرستی؟
نخیر الان دور دوره نانوهه، هر چی ریزتر، بهتر

ممنون

سعید چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ http://thatdayevening.mihanblog.com

اگه چیزی پیدا کنم و بتونم اتچشون کنم، چرا که نه :)

دمت گرم خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد