عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

بچه هام

مطمئنم وبلاگم از گودر نمیگذره! تمام وقتی رو که قبلا به فکر کردن روی مطالب وبلاگ و نوشتن میگذروندم، همین گودر به خودش اختصاص داده!
از امروز هم روزه گرفتن هامون شروع شد، کلا حس خاصی داره این ماه، امیدوارم امسال هم توام باشه با حس خاص!
یه کم برسیم به دخترا و پسرهام! در حال حاضر، دو تا دختر دارم و سه تا پسر، یکی از دخترام که پر از شکوفه شده، الان داره فلفل درمیاره، با این قد و بالاش نمیدونم چطوری فلفل درآورده، اون دوتای دیگه تنبل ان و هنوز توی مرحله شکوفه موندن، یکی دیگه اشون هم زرد شده و گمونم چیزی به پایان عمرش نمونده، دخترام هم یکیشون از وقتی گلدونش رو عوض کردم، ثابت مونده و یه ذره هم قد نکشیده، ولی اون یکی به مرحله شکوفه رسیده! خلاصه که هنوز خیلی نحیف اند و نمیشه بهشون اطمینان کرد، دخترام گوجه گیلاسی ان ، پسرام هم فلفل! عکسشونم میزارم تا بهتر ببینید وضعیتشون در چه حاله!
چند روز پیش یه خانومه زنگ زد واسه امر خیر، مامان دوست برادرمون معرفی کرده بود( کلا همه به فکر من اند)، حین پرس و جو، مامان فهمید یکی از اقوام زن عموشه، بعد کلا از اونا خوشمون نمیاد، بعد از اینکه خواهر پسره گفت با مامانم میام خونه اتون، ما هم گفتیم، زحمت نکشید بی خودی، ما دختر به شما نمیدیم! اصلا من موندم چرا! آخه چرا!

پی نوشت: عکسای بچه هام 1 2
پی نوشت بعد: قراره در طول ماه رمضون، یه روز والدینم برن خونه خواستگار محترم خواهری

نظرات 3 + ارسال نظر
غزال دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ http://shinee.blogsky.com

چرا تازگی ها همه خواستگاران آشنا درمیایند؟!

نمیدونم والا

سعید دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://thatdayevening.mihanblog.com

اصن این گودر زندگی وبلاگ‌نویس‌ها رو فلج کرده ها

تو هم با این خواستگارهات D: فک کنم یک صفحه تو فیس‌بوک علیه‌ت تشکیل بدن

گوجه گیلاسی به پسر بیشتر شبیه ها، تپل مپل، خوش‌تیپ، خوشرنگ، کاکل به سر، بعله

وبلاگ ها یک روز انتقام خواهند گرفت
خواستگارم کجا بود، تعریف میکنم دور همی یه کم شاد شیم
نخیر، همون که من گفتم

ملیکا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ http://melijoojoo74.blogsky.com

سلام بهار جون
وب خوبی داری
به وب منم سر بزن اگه موافق به تبادل لینک بودی خبرم کن
التماس دعا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد