عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

عشق همینجاست!!!‏

تو کجایی؟‏

دوری

خیلی زشته آدم اینقدر درگیر مسائل روزمره بشه که حتی وبلاگش رو نتونه بروز کنه, حالا خوبه خواهرم عقد کرد, اگه مراسم های خودم بود چی!!! احساس میکنم نسبت به وبلاگم کم لطف بودم, باید تمام سعی ام رو بکنم که دوباره بروز شم. از شهریور تا الان بروز نشده و این نهایت بی توجهی منو میرسونه
نظرات 3 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ق.ظ

دقیقا همین الان به مهدیه گفتم: هیچ خبری ازش نیست بی خیال همه چی شده خدا رحم کرده خواهرش عقد کرده... خیلی بی معرفتیا میدونستی؟؟؟

اصلا امروز که باهات حرف زدم کلی دلم وا شد

سعید پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ق.ظ http://narkand.blogspot.com/

آخیییییش، دلم تنگ شده بود واسه اینجا
ایشالله به مبارکی باشه و ایشالله به زودی قسمت خودت هم میشه و قسمت منم میشه

سعید نیستی
دیگه واسه چی بیام بنویسم

مداد شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

اینجا فقط سعید ادمه؟ما مدادیم؟بنویس.بنویس از سر خط.

سعید 47 درصد قضیه است
ندا هم 50 درصد
بقیه 3 درصد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد